מדיה חברתית

השבוע לפני 17 שנה, שני סטודנטים אמריקאים חנוּנים מהרווארד בשם מארק צוקרברג ואדוארדו סָבֶרין הקימו באמצעות פריצה למאגר התצלומים של האוניברסיטה אתר אינטרנט שדירג את סטודנטיות בקמפוס על פי המראה החיצוני שלהן. מה שהתחיל בפברואר 2004 כפרויקט משועשע בחדר קטן במעונות, והיה מיועד לסטודנטים בלבד, הפך למונופל פייסבוק-אינסטגרם-וואטסאפ ששולט בתקשורת הציבורית והאישית העולמית ומתכנן גם להנפיק בקרוב מטבע משלו. על דרכה הארוכה של פייסבוק אפשר לקרוא בספר "מיליארדרים במקרה ‏- הסיפור האמיתי על פייסבוק" מאת בן מזריץ'.